poniedziałek, 8 października 2018

💖 Z archiwum decoupage 💖


Jak już na wstępie wspomniałam, moja fascynacja rękodziełem zaczęła sie w 2011 r. od dekupażu (decoupage), przez te 7 lat trochę się nazbierało wykonanych prac oraz ich zdjęć, dlatego będę przeplatała swoje scrapujące wpisy również pracami wykonanymi w tej technice. Nie wszystkie zdjęcia są dobrej jakości ale niestety prace już w większości zostały przekazane klientom, więc muszę się zadowolić tym, co mam...

Dzisiaj prezentuję kufer ślubny na koperty z życzeniami, który docelowo po ceremionii zaślubin miał się stać codziennym schowkiem na różne przedmioty przyszłej mężatki. Pomalowałam go w nietypowym - bo nie w białym - kolorze, uzyłam farby kredowej Annie Sloan "Duck Egg", bo w tym samym odcieniu Panna Młoda posiadała toaletkę, na której miała stanąć skrzynia po ślubie. Pozostałe ozdoby to: papier klasyczny na wieku, metalowe narożniki, boczne uchwyty ułatwiające trzymanie i przenoszenie, zapięcie i nóżki oraz wyciski z foremek. Grafiki ozdobiłam białą konturówką a na przodzie zrobiłam transfer z napisem Happily Ever After - zgodnie z życzeniem Pani Eweliny :)
Środek, jako, że miał być tylko chwilowym podziekowaniem dla gości weselnych, okazał się nie lada wyzwaniem. Musiałam mocno kombinować aby nadać mu jednocześnie ślubnego oraz codziennego charakteru... z pomocą przyszła sama klientka oraz wyobraźnia i ostatecznie na tymczasowym uchwycie z drewnianych klamerek i sznurka zamieściłam baner z podziekowaniem dla weselników przekazujących granty na Młodych. Baner przy zamykaniu gładko się chowa w skrzyni a przy otwartym wieku godnie się prezentuje oczom weselników.
  



A tak wygląda kuferek, o którym się tyle nagadałam :)
Powiem szczerze, że nie była to praca łatwa z uwagi na okoliczności, którym miała posłużyć oraz wymagania klientki. 


Chyba sprostałam, bo Pani Ewelina była bardzo zadowolona, co dała wyraz w pięknych komentarzach na moim Fanpagu na FB. Cieszę się bardzo, bo to najlepsza nagroda za łamanie głowy nad projektem i godziny pracy... :)



Pozdrawiam Was serdecznie a szczególnie w tym wpisie - Panią Ewelinę  :) :) :)

1 komentarz:

  1. hej :) pisałam maila - proszę o kontakt w sprawie wzmianki na AP :)
    kigabet@interia.pl

    OdpowiedzUsuń