poniedziałek, 8 października 2018

💖 Kartka 3D - czyli jak okiełznałam przestrzeń💖

Jako, że staram się w miarę aktywnie uczestniczyć w grupach rękodzielniczych na Facebooku, postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu na grupie "Wsparcie na starcie - czyli scrapuj z Artimeno", gdzie należało wykonać kartkę wg mapki, którą zaprojektowała Inka z Klonowej - bardzo zdolna i kreatywna koleżanka, która chętnie dzieli się swoją wiedzą z każdą potrzebującą scrapowego wsparcia osobą.

Przedstawiam zatem moją kartkę, która wykonałam z przepięknych papierów marki Mintay by Karola z kolekcji Secret Place :)












Do stworzenia kartki wykorzystałam wycięte z papieru motywy, które podczepiłam do bazy na kostkach dystansowych, dzieki czemu powstał efekt przestrzenny. Całość pochlapałam nieco białym tuszem, co najbardziej widoczne jest na zielonych listkach. Brzegi pierszej i drugiej bazy celowo postarzyłam metodą "na paznokcia" ;)










Mam nadzieję, że kartka spodoba się oglądającym mojego bloga :)

 


POZDRAWIAM i zabieram się do kolejnej pracy...
.... ale najpierw.... kawusia z mlekiem :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz